17 Temmuz 2013 Çarşamba

Barneysikerson Anısına Alınmıştır...



Bloğumda Barneysikerson'un blogunu ararken girdiğim adreste böyle bir blog olmadığı ama ismin alınabilecek durumda olduğunu görünce şaşırmamla birlikte daha önceleri blogum olmadan dahi takip ettiğim Barneysikerson adının daha farklı kişiler tarafından alınmadan almam gerektiği ihtiyacını hissettim, daha sonra ne olmuş olabileceği hissiyle yaptığım araştırmalar sonucu Barneysikerson'un hayata veda ettiğini derin bir üzüntüyle şok geçirerek öğrendim, bu denli takip edilip okunan bir yazarın isminin yok olmaması gerektiğini düşünüp blogu tekrar açtım, yanlız ailesi ya da yakınlarıyla hiç bir iletişimim olmadı, ailesi ya da sevenleri tarafından farklı düşünce ve yorumları olan arkadaşlar varsa lütfen iletişimde bulunsunlar. Saygılar...


2 yorum:

  1. kardeşi falan yazdı sanıp girdim, özledik :/

    YanıtlaSil
  2. Bende bu gün öğrendim malesef :( saygısızlık olmaması için birşey paylaşmıyorum, rahmetle anmak gerekir.

    YanıtlaSil